Verzenden & retourneren
Al onze producten verzenden wij via DHL of PostNL en hanteren daarbij een bijdrage in de verzendkosten:
- Voor Nederland: €4.95 (vanaf €25,- gratis verzonden)
- Voor België: € 15,- (vanaf € €35,- gratis verzonden)
Orders die op een werkdag zijn geplaatst voor 23.59 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van de vervoerder zal bestelling binnen 1-2 dagen worden geleverd.
Mocht het product niet aan jouw eisen voldoen dan mag je het natuurlijk retour zenden. Hieronder lees je hoe dat werkt.
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief eventueel door jou betaalde verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je het retour aanmelden via het mijn account gedeelte op onze website. Je kunt ook contact met ons opnemen via info@chefmaryam.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Als wij constateren dat de retourregels niet goed nagekomen zijn dan kunnen we het product niet meer als nieuw verkopen. Toch laten we je er dan niet mee zitten. Je krijgt dan 75% van het aankoopbedrag retour.
Heb je verkeerd besteld? Een product omruilen is helaas niet mogelijk. Je kunt het verkeerd bestelde product retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Heb je het verkeerde product ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice via info@chefmaryam.nl.
Uiteraard kun je de bestelling ook schriftelijk ongedaan maken. Onderstaand zie je een modelformulier waarmee je de bestelling ongedaan kunt maken. Je kunt dit vinden onderaan de algemene voorwaarden van webshop keurmerk. Print deze uit en vraag via info@chefmaryam.nl een retourlabel aan.
Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen.
chefmaryam.nl is wettelijk verplicht u dit formulier aan te bieden. Het is echter niet noodzakelijk voor u om dit formulier te gebruiken. U kunt er ook voor kiezen uw retour telefonisch (06-54257060) of via e-mail (info@chefmaryam.nl) door te geven.
Indien u dit formulier wilt gebruiken, kunt u het ingevulde formulier per post opsturen of als bijlage bij een e-mail verzenden.
Aan:
Chef Maryam
Tilburgseweg 6
5133 BB Riel
Nederland
– Ik deel u hierbij mede, dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de verkoop
van de volgende producten:
___________________________________________________________________________
– Order- of factuurnummer: _____________________________________________________
– Ontvangen op ______________________________________________________________
– Naam consument: ___________________________________________________________
– Adres consument: ___________________________________________________________
– IBAN-nummer consument**: ___________________________________________________
– Handtekening consument (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
___________________________________________________________________________
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
** Alleen nodig indien de factuur al betaald is.